Fundació banc dels Aliments Comarques de Tarragona
Els propers 23, 24 i 25 de febrer a la Tarraco Arena Plaça (TAP) hi tindrà lloc TarracoClick, una gran activitat de caire familiar. Es tracta d'una exposició de playmobils, amb concurs infantil, venedors, inflables, rifes, cerques i tallers.
Somos Click, en aquesta primera edició, cedirà els beneficis de la venta de 300 samarretes i 7.000 xapes de l’associació al Banc dels Aliments. Els organitzadors de l’activitat destacaven que “esperem una afluència d'uns 8.000-10.000 assistents, partint de xifres similars en fires que hem fet a altres poblacions”. “Des de Somos Clicks valorem molt positivament la col·laboració amb el Banc dels Aliments. Estem encantats d’ajudar-los a donar visibilitat a la tasca que realitzen dia a dia”.
Des del Banc dels Aliments instal·larem una carpa on organitzarem tallers infantils i altres activitats i que servirà per promoure i explicar totes les activitats de l’entitat. Glòria Alegre, voluntària del Banc dels Aliments a les comarques de Tarragona destacava que “volem aprofitar l’assistència de moltes famílies per explicar a tots els assistents que hi ha molts nens que no només no poden permetre’s visitar aquesta fira sinó que sense l’ajuda continuada del Banc dels Aliments, no podrien menjar cada dia.”
Somos Clicks és una entitat sense ànim de lucre que organitza exposicions de playmobils i destina els beneficis a obres socials de caire infantil.
Més info
Esta mañana al Banc dels Aliments de las comarcas de Tarragona había más felicidad de lo que es habitual. La policía nacional española ha hecho entrega de una carretilla eléctrica elevadora y de unos 2.000 kilos de tomate al Banc dels Aliments para que pueda seguir ayudando a los que mas lo necesitan.
El comisario jefe provincial de la policía nacional, Carlos Yubero, acompañado de diferentes comandos de la policía han entregado al presidente i miembro fundador del Banc dels Aliments de las comarcas de Tarragona, Eusebio Alonso, junto con otros miembros del patronato del banco.
Més info
Aquest mati l'empresa Messer Ibérica de Gases S.A. sita a Visaleca (Tarragona) , ha donat per tancada la seva campanya de recollida i ens ha fet entrega de 456 kgs. d'aliments al Banc d'aliments de les Comarques de Tarragona.
Moltes gràcies!!
Més infoDurant el transcurs dels premis Espiga de Oro que otorga la FESBAL (Federación Española de Bancos de Alimentos) es va homenatjar i entregar l'Espiga de Oro al seu Vicepresident i membre fundador del Banc dels Aliments de les Comarques de Tarragona el Sr.Pedro M. Ormazabal Eguia com a reconeixement a tot el seu treball, implicació i dedicació altruista i solidaria al Banc d'Aliments.
Més infoEl president del Banc d'Aliments de les comarques de Tarragona, Eusebio Alonso, acompanyat del senyor Jose Moraleda van recollir dijous a la nit el Premi Especial Gaudí Gresol 2016 entregat al Banc d'Aliments per la seva labor humanitària. A més, tota la gala va ser en benefici del Banc dels Aliments.
Volem agrair a la Fundació Gresol, per haver fet particep al Banc d'Aliments de les Comarques de Tarragona per la seva labor social durant 20 anys d'una gala tan important en la que s'ha premiat la trajectòria professional i personal de diferents personalitats i entitats. Moltes felicitats als premiats!
Agrair també a FiraReus per la celebració de l'acte i a l'alcalde de Reus per les emotives paraules dedicades, un cop més, al Banc dels Aliments.
Moltes gràcies a tots els que vau participar!
Més info
GALA SOLIDÀRIA 2016 en benefici del Banc dels Aliments
Data: Dijous, 9 de juny de 2016
LLoc: Fira de Reus (Tecnoparc)
Hora: 19:00h.
Donació al sopar solidari: 55,00 euros
Participa i col·labora - www.gresol.org
Tel. 977328481 · inscripcions@gresol.org
BANC DELS ALIMENTS DE TARRAGONA
C/ Escultor rocamora 14 Reus
admin@bancalimentstarragona.org
Telf. +34 977 75 74 44
DELEGACIÓ A LES TERRES DE L'EBRE
bancalimentsebre@gmail.com
Telf. +34 679 61 40 03
20 maig 2022
BANC DELS ALIMENTS DE TARRAGONA
C/ Escultor rocamora 14 Reus
admin@bancalimentstarragona.org
Telf. +34 977 75 74 44
DELEGACIÓ A LES TERRES DE L'EBRE
bancalimentsebre@gmail.com
Telf. +34 679 61 40 03
27 abril 2020
Més infoEl Banc dels Aliments incrementa les donacions i estudia noves accions per afrontar la situació d'emergència social
14 maig 2020
El Banc dels Aliments vam fer sonar la veu d’alarma ja que només comptàvem amb aliments per garantir el subministrament aquest mes de maig. El diputat delegat del SAC Joan Josep Garcia ha explicat que la Diputació de Tarragona avança la subvenció per fer front a la crisi generada per la Covid19. D’aquesta manera, comptem amb recursos per garantir el subministrament a tots els beneficiaris durant els propers mesos.
Joan Josep Garcia: “La Diputació aportem els recursos per a que el Banc pugui fer arribar aliments a tots els beneficiaris els propers mesos”
El president del Banc dels Aliments de les Comarques de Tarragona explicava que aquesta crisi ha despertat encara més el cor dels ciutadans, que estem tots implicats i que l’amor i la solidaritat sempre van junts. Ara tenim la millor oportunitat per demostrar aquest esperit d’ajuda que caracteritza el nostre territori, és el moment de la solidaritat col·lectiva.
Més infoEusebio Alonso: “Combatre la fam és un camí llarg, durant els propers mesos seguirà sent necessària la col·laboració de tothom”
11 novembre 2021
Com a conseqüència de la pandèmia, la recollida física d’aliments torna a ser en forma de donacions virtuals a la caixa dels supermercats del 19 al 27 de novembre
El voluntariat no recollirà aliments, però serà present als supermercats els dies 19 i 20 per a informar sobre com es poden fer les donacions.
L’emergència COVID social és persistent, s’ha incrementat el nombre de persones ateses pel Banc dels Aliments en un 35%
Aquest any se suma la participació del petit comerç
Més infoC/ Escultor rocamora 14 Reus, Tarragona 43204
admin@bancalimentstarragona.org
Telf.. +34 977 75 74 44